Bezpieczny hotel

Nasze działania w związku z pandemią COVID-19

Bezpieczny Hotel – Bezpieczny Gość

Mając na uwadze bezpieczeństwo przedstawiamy działania które wdrożyliśmy
w Kompleksie Hotelowo – Sanatoryjnym Spa Budowlani

Informujemy iż nasi pracownicy odbyli szkolenia z zachowania szczególnych środków bezpieczeństwa oraz stosują zalecenia dotyczące zachowania szczególnych środków ostrożności wg zaleceń GIS i WHO.

I. RECEPCJA / POKÓJ

  • Stosowanie przez pracowników obsługi hotelu maseczek/przyłbic ochronnych oraz rękawiczek.
  • Systematyczna dezynfekcja drzwi, klamek, powierzchni lady recepcyjnej, poręczy, terminali, kart pokojowych, kanap, foteli, itp. w lobby recepcyjnym.
  • Wprowadzenie ograniczenia liczby osób oczekujących w kolejce do recepcji. Zachowanie odpowiedniej odległości pomiędzy Gośćmi w kolejce.
  • Ograniczenie do minimum czasu obsługi Gościa przy Recepcji.
  • Zapewnienie płynu do dezynfekcji rąk dla Gości w holu recepcyjnym.
  • Obowiązkowe dezynfekowanie każdego opuszczanego przez Gościa pokoju przed przyjęciem kolejnego.
  • Dezynfekcja urządzeń, mebli, klamek, armatury, poręczy, pilotów tv, telefonów, czajników, i innych urządzeń będących w pokoju oraz wietrzenie pokoju.
  • Bezwzględny zakaz przebywania w pokoju osób nie zameldowanych.
  • Zakaz używania suszarek nadmuchowych będących na wyposażeniu pokoju.
  • W Recepcji dostępna jest informacja o maksymalnej ilości osób mogących przebywać w Kompleksie oraz w lobby recepcyjnym, dostępne są numery telefonów
    do Sanepidu oraz adresy najbliższych aptek.

II. GASTRONOMIA

  1. Zapewnienie płynu do dezynfekcji rąk dla Gości przy wejściu do jadalni i kawiarni.
  2. Wprowadzenie odpowiednich bezpiecznych odległości między stolikami / krzesłami w jadalni i kawiarni i ogródku letnim.
  3. Każdorazowa dezynfekcja stołów, krzeseł, tac, itp., wyparzanie sztućców i nakryć, po każdym Gościu.
  4. Stosowanie przez pracowników jadalni i kawiarni maseczek / przyłbic ochronnych oraz rękawiczek.
  5. Posiłki i napoje podawane do stolika przez obsługę kelnerską.
  6. Przy wejściu do Jadalni / Kawiarni dostępna jest informacja o maksymalnej ilości osób mogących przebywać w pomieszczeniu.

III. POMIESZCZENIA OGÓLNODOSTĘPNE

  1. Strefy ogólne stanowią ogólnodostępną przestrzeń publiczną, w której obowiązuje bezwzględny nakaz poruszania się w maseczkach zarówno przez Pracowników jak
    i Gości. Istnieje możliwość zakupu maseczki w Recepcji.
  2. W naszym Kompleksie mogą przebywać tylko osoby będące zameldowanymi Gośćmi.
  3. Zapewnienie płynu do dezynfekcji rąk dla Gości w holu recepcyjnym oraz na każdym piętrze przy windach, a także przy wejściu do sal konferencyjnych, toalet, itp.
  4. Szczegółowa dezynfekcja raz na dobę pomieszczeń wspólnych: sale konferencyjne, sale ćwiczeń itp.
  5. Szczegółowa dezynfekcja toalet ogólnodostępnych.
  6. Dezynfekcja wind.
  7. Regularne wietrzenie pomieszczeń przestrzeni wspólnej.
  8. Wprowadzono zalecenie poruszania się windą przez maksymalnie 2 osoby przy zachowaniu bezpiecznej odległości (nie dotyczy rodzin);

IV. SALON SPA I GABINETY ZABIEGÓW LECZNICZYCH

  • Wprowadzenie ograniczenia liczby osób korzystających jednocześnie z pomieszczeń SPA & Wellness i gabinetów zabiegowych.
  • Umawianie klientów na konkretne godziny, z zachowaniem odstępów czasowych potrzebnych na dezynfekcję pomieszczeń i sprzętów. Poczekalnie są niedostępne.
  • Obowiązek stosowania przez Klientów maseczek i rękawiczek ochronnych podczas zabiegów.
  • Odkażanie rąk klientów przed i po zabiegu.
  • Używanie telefonów komórkowych w salonie SPA i gabinetach zabiegowych tymczasowo zabronione.
  • Każdorazowa dezynfekcja blatów, foteli.
  • Regularna dezynfekcja wszystkich pomieszczeń, sprzętów, kosmetyków.
  • Wprowadzenie bezpiecznej odległości między stanowiskami.
  • Stosowanie przez personel maseczek / przyłbic ochronnych oraz rękawiczek.
  • Przy wejściu do Salonu / gabinetu dostępna jest informacja o maksymalnej ilości osób mogących przebywać w pomieszczeniu.

 

OGÓLNE

  • Zgodnie z obowiązującym Rozporządzeniem basen, saunarium, sala fitness oraz sala zabaw i plac zabaw dla dzieci są niedostępne do odwołania.
  • Stosowanie zaleceń wg GIS i WHO, które będą zaleceniami odgórnymi.
  • Systematyczna kontrola realizacji procedur  przez kadrę kierowniczą

Dyrekcja Hotelu Spa Budowlani Szczawnica

 

Kontakt bezpośredni

Jeśli potrzebujesz pomocy, lub masz jakiekolwiek pytania do nas odnośnie rezerwacji czy środków ostrożności, skontaktuj się z nami pod numerem telefonu: +48 18 262 25 10  lub mailowo pod adresem: recepcja@spabudowlani.pl
 

Przydatne informacje

Polecamy śledzić informacje na stronie gov.pl w celu uniknięcia nieprawdziwych informacji.
Jeśli obserwujesz u siebie niepokojące objawy (takie jak wysoka gorączka, kaszel i duszności), to skontaktuj się z infolinią NFZ 800 190 590, lub skorzystaj z wyszukiwarki szpitala zakaźnego lub placówki GIS https://gis.gov.pl/mapa/ 
 

 

Budowlani to najpiękniejszy architektonicznie obiekt wypoczynkowy Pienin, położony w centrum uzdrowiskowej części Szczawnicy.

Rezerwuj
Hotel

Nasza oferta to nie tylko noclegi w Szczawnicy, ale również szeroki wachlarz profesjonalnych zabiegów dla zdrowia i urody.

Rezerwuj
Sanatorium
Wybierz obiekt
Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.

OK, zamknij