Nasze działania w związku z pandemią COVID-19
Bezpieczny Hotel – Bezpieczny Gość
Mając na uwadze bezpieczeństwo przedstawiamy działania które wdrożyliśmy
w Kompleksie Hotelowo – Sanatoryjnym Spa Budowlani
Informujemy iż nasi pracownicy odbyli szkolenia z zachowania szczególnych środków bezpieczeństwa oraz stosują zalecenia dotyczące zachowania szczególnych środków ostrożności wg zaleceń GIS i WHO.
I. RECEPCJA / POKÓJ
- Stosowanie przez pracowników obsługi hotelu maseczek/przyłbic ochronnych oraz rękawiczek.
- Systematyczna dezynfekcja drzwi, klamek, powierzchni lady recepcyjnej, poręczy, terminali, kart pokojowych, kanap, foteli, itp. w lobby recepcyjnym.
- Wprowadzenie ograniczenia liczby osób oczekujących w kolejce do recepcji. Zachowanie odpowiedniej odległości pomiędzy Gośćmi w kolejce.
- Ograniczenie do minimum czasu obsługi Gościa przy Recepcji.
- Zapewnienie płynu do dezynfekcji rąk dla Gości w holu recepcyjnym.
- Obowiązkowe dezynfekowanie każdego opuszczanego przez Gościa pokoju przed przyjęciem kolejnego.
- Dezynfekcja urządzeń, mebli, klamek, armatury, poręczy, pilotów tv, telefonów, czajników, i innych urządzeń będących w pokoju oraz wietrzenie pokoju.
- Bezwzględny zakaz przebywania w pokoju osób nie zameldowanych.
- Zakaz używania suszarek nadmuchowych będących na wyposażeniu pokoju.
- W Recepcji dostępna jest informacja o maksymalnej ilości osób mogących przebywać w Kompleksie oraz w lobby recepcyjnym, dostępne są numery telefonów
do Sanepidu oraz adresy najbliższych aptek.
II. GASTRONOMIA
- Zapewnienie płynu do dezynfekcji rąk dla Gości przy wejściu do jadalni i kawiarni.
- Wprowadzenie odpowiednich bezpiecznych odległości między stolikami / krzesłami w jadalni i kawiarni i ogródku letnim.
- Każdorazowa dezynfekcja stołów, krzeseł, tac, itp., wyparzanie sztućców i nakryć, po każdym Gościu.
- Stosowanie przez pracowników jadalni i kawiarni maseczek / przyłbic ochronnych oraz rękawiczek.
- Posiłki i napoje podawane do stolika przez obsługę kelnerską.
- Przy wejściu do Jadalni / Kawiarni dostępna jest informacja o maksymalnej ilości osób mogących przebywać w pomieszczeniu.
III. POMIESZCZENIA OGÓLNODOSTĘPNE
- Strefy ogólne stanowią ogólnodostępną przestrzeń publiczną, w której obowiązuje bezwzględny nakaz poruszania się w maseczkach zarówno przez Pracowników jak
i Gości. Istnieje możliwość zakupu maseczki w Recepcji. - W naszym Kompleksie mogą przebywać tylko osoby będące zameldowanymi Gośćmi.
- Zapewnienie płynu do dezynfekcji rąk dla Gości w holu recepcyjnym oraz na każdym piętrze przy windach, a także przy wejściu do sal konferencyjnych, toalet, itp.
- Szczegółowa dezynfekcja raz na dobę pomieszczeń wspólnych: sale konferencyjne, sale ćwiczeń itp.
- Szczegółowa dezynfekcja toalet ogólnodostępnych.
- Dezynfekcja wind.
- Regularne wietrzenie pomieszczeń przestrzeni wspólnej.
- Wprowadzono zalecenie poruszania się windą przez maksymalnie 2 osoby przy zachowaniu bezpiecznej odległości (nie dotyczy rodzin);
IV. SALON SPA I GABINETY ZABIEGÓW LECZNICZYCH
- Wprowadzenie ograniczenia liczby osób korzystających jednocześnie z pomieszczeń SPA & Wellness i gabinetów zabiegowych.
- Umawianie klientów na konkretne godziny, z zachowaniem odstępów czasowych potrzebnych na dezynfekcję pomieszczeń i sprzętów. Poczekalnie są niedostępne.
- Obowiązek stosowania przez Klientów maseczek i rękawiczek ochronnych podczas zabiegów.
- Odkażanie rąk klientów przed i po zabiegu.
- Używanie telefonów komórkowych w salonie SPA i gabinetach zabiegowych tymczasowo zabronione.
- Każdorazowa dezynfekcja blatów, foteli.
- Regularna dezynfekcja wszystkich pomieszczeń, sprzętów, kosmetyków.
- Wprowadzenie bezpiecznej odległości między stanowiskami.
- Stosowanie przez personel maseczek / przyłbic ochronnych oraz rękawiczek.
- Przy wejściu do Salonu / gabinetu dostępna jest informacja o maksymalnej ilości osób mogących przebywać w pomieszczeniu.
OGÓLNE
- Zgodnie z obowiązującym Rozporządzeniem basen, saunarium, sala fitness oraz sala zabaw i plac zabaw dla dzieci są niedostępne do odwołania.
- Stosowanie zaleceń wg GIS i WHO, które będą zaleceniami odgórnymi.
- Systematyczna kontrola realizacji procedur przez kadrę kierowniczą
Dyrekcja Hotelu Spa Budowlani Szczawnica
Kontakt bezpośredni
Jeśli potrzebujesz pomocy, lub masz jakiekolwiek pytania do nas odnośnie rezerwacji czy środków ostrożności, skontaktuj się z nami pod numerem telefonu: +48 18 262 25 10 lub mailowo pod adresem: recepcja@spabudowlani.pl
Przydatne informacje
Polecamy śledzić informacje na stronie gov.pl w celu uniknięcia nieprawdziwych informacji.
Jeśli obserwujesz u siebie niepokojące objawy (takie jak wysoka gorączka, kaszel i duszności), to skontaktuj się z infolinią NFZ 800 190 590, lub skorzystaj z wyszukiwarki szpitala zakaźnego lub placówki GIS https://gis.gov.pl/mapa/